Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
W Urzędzie Gminy Kawęczyn wprowadzono usługę pod nazwą: Mobilny Urzędnik, polegającą na zapewnieniu mieszkańcom gminy Kawęczyn, osobom o specjalnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Gminy.
Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika
Uprawnionymi do korzystania z usługi Mobilny Urzędnik usługą, są mieszkańcy Gminy Kawęczyn:
osoby o specjalnych potrzebach, które z powodu wieku lub deficytów zdrowotnych są zagrożone wykluczeniu społecznemu i obywatelskiemu,
osoby niepełnosprawne prawnie i biologicznie osłabione chorobami z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwością poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
osoby starsze, zależne (15+), bądź osoby, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Gminy w Kawęczyn.
Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika
Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Gminy w Kawęczyn w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Kawęczyn.
Zgłoszenie sprawy u Mobilnego Urzędnika:
osoby zainteresowane skorzystaniem z obsługi przez Mobilnego Urzędnika dokonują zgłoszenia: telefonicznie – tel. 63 288 59 34, wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: ugkaweczyn@kaweczyn.pl,
poprzez opiekuna osoby o specjalnych potrzebach, chcącej skorzystać z pomocy Mobilnego Urzędnika, który może zgłosić taką potrzebą w Urzędzie Gminy w Kawęczynie, Kawęczyn 48 Biuro Obsługi Klienta, zgłoszenia może dokonać opiekun osoby o specjalnych potrzebach bądź osoba trzecia,
w zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić: czego dotyczy sprawa, podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu do kontaktu.
przyjmowanie zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00
Zgłoszenia, o których mowa w pkt. 4.3, są obsługiwane w kolejności ich przyjęcia.
Usługi w ramach działania Mobilnego Urzędnika realizowane są we wtorki i czwartki, które stanowią dni obsługi Mobilnego Urzędnika, w godzinach 10.00 – 14.00.
Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika
złożenie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o wielkości gospodarstwa i o niezaleganiu w opłacaniu podatków,
wniosek o wydanie zaświadczenia z zakresu podatków i opłat lokalnych
złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego,
złożenie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew,
wniosek o zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli i szkół,
złożenie informacji w sprawie podatku od nieruchomości rolnego/leśnego,