Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczeń dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. z 2005 roku Nr 200, poz. 1651) oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 roku Nr 64, poz. 565) informujemy, że Urząd Gminy Kawęczyn uruchomił usługę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) umożliwiającą doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej. Elektroniczna Skrzynka Podawcza została uruchomiona na opracowanej przez Ministarstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) i wymaga spełnienia warunków obowiązujących na tej platformie.
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne, można je założyc na stronie http://epuap.gov.pl.
Złożenie elektronicznego wniosku do Urzędu
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: URZĄD GMINY W KAWĘCZYNIE (/86vko5dg13/skrytka);
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu do sekretariatu Urzędu pok. nr 5 na następujących nośnikach:
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
3. Dokumenty elektroniczne muszą zostać podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym kwalifikowanym za pomocą ważnego, kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez podmiot uprawniony do świadczenia usług certyfikacyjnych, (wymagany kwalifikowany podpis cyfrowy w formacie *.sig, *.xades, *.xad).
Dokumenty muszą zostać opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
4. Akceptowane formaty załączników to:
*.doc, *.rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000/XP/2003
*.xls dla MS Excel 95/97/2000/xp/2003
*.txt - dokument tekstowy
*.gif, *.tif, *.jpg, - pliki graficzne
*.pdf pliki zapisane w Acrobat Reader 5.0 lub nowszym
*.zip,*.rar - pliki skompresowane
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty nie mogą zawierać wszelkiego rodzaju złośliwego oprogramowania.
Dokumenty w postaci elektronicznej nie spełniające powyższych wymogów nie będą przetwarzane elektroniczne, w oparciu o takie dokumenty nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania we wnioskowanej sprawie.