Zamawiający, przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 zł netto zaprasza do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn
NIP 668-187-54-86, REGON 311019480
TEL: (63) 288 59 10, Fax.: 63 288 59 40
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: budowa fundamentu wraz z montażem lampy solarnej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Zapytanie ofertowe obejmuje montaż lampy solarnej wraz z fundamentem w postaci prefabrykowanego fundamentu D16/120 o wymiarach 16x26x120 wyposażonego w kotwy 4xM20. Posadowiony na głębokości – 14,20 m względem poziomu zero.
Pod prefabrykowanym fundamentem zastosować należy środki zabezpieczające przed rozmoczeniem, wysuszeniem lub przemarznięcie podłoża (np. długotrwałe opady przy gruncie spoistym) warstwy uplastycznione należy bezwzględnie wybrać i zastąpić warstwą podbetonu. Po dokonaniu wykopu należy przeprowadzić analizę makroskopową gruntu w podłożu i w razie potrzeby skontaktować się z projektantem.
W cenę oferty wchodzi:
1) Montaż lampy solarnej,
2) Zakup fundamentu prefabrykowanego takiego jak w projekcie (załącznik do zaproszenia do złożenia oferty).
*Lampa solarna LED Delphini-06 (LED 40W panel 80W) wraz z słupem stalowym oświetleniowym stożkowym 2,5mm, średnica 60 4 m – zakup w zakresie Zamawiającego
Warunki realizacji zamówienia:
1) Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z lokalnymi warunkami terenu.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, kolejność prac itp. do wymagań Zamawiającego.
3) Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Warunki płatności:
Wynagrodzenie ofertowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym i winno obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz przewidziane prawem opłaty i podatki. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty oraz zalecanej wizji lokalnej.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
posiadają zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania w/w zadania.
Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym – Załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2.
5. Kryteria oceny ofert – najniższa cena
1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta, z najniższą ceną.
2. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
3. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
4. Ilość punktów dla kryterium „cena” Zamawiający obliczy wg wzoru:
cena oferty najniżej skalkulowanej brutto
liczba punktów oferty = ------------------------------------------------ x 100 %
ceny oferty ocenianej brutto
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca określi cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia na
załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym.
2. W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i
słownie na załączonym formularzu ofertowym.
3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo
i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
4. Cena oferty jest stała przez cały okres realizacji.
6. Termin realizacji zamówienia
Zadanie należy wykonać:
do 30.09.2024 r.
7. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
W niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawca przekazują drogą pisemną/drogą elektroniczną.
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Karolina Gil
tel. (63) 288 59 48, pokój nr 38, e-mail: gil@kaweczyn.pl.
8. Sposób, miejsce i termin składania ofert.
Ofertę cenową prosimy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail:
gil@kaweczyn.pl lub za pośrednictwem poczty czy kuriera bądź dostarczyć osobiście
wg załączonego wzoru Formularza ofertowego w zamkniętej kopercie z następującym
opisem/ tytułem:
Oferta na : budowę fundamentu wraz z montażem lampy solarnej
Urząd Gminy w Kawęczynie, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn - Punkt
Informacyjny (Hol) w nieprzekraczalnym terminie do 20.08.2024 r. do
godz. 10:00.
- Oferty złożone po terminie oraz niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
- Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone
jednoznacznie.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Gminy Kawęczyn z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia oraz
przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
- W niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą mailową na adres: gil@kaweczyn.pl
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie lub za
pośrednictwem poczty e-mail.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania
ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny, do odrzucenia oferty/ofert bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
2. Oświadczenie – Załącznik nr 2,
3. Klauzula RODO – Załącznik nr 3.
4. Projekt zagospodarowania terenu.