ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zamawiający, przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 zł netto zaprasza do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn
NIP 668-187-54-86, REGON 311019480
TEL: (63) 288 59 10, Fax.: 63 288 59 40
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji zadania pn. „Poprawa stanu dróg na terenie Gminy Kawęczyn”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań inwestycyjnych:
1) „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kawęczyn i przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 4491P na drogę wewnętrzną dz. nr 464 obręb Kawęczyn w m. Kawęczyn wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej,
2) „Budowa drogi gminnej w miejscowości Tokary Drugie”,
3) „Rozbudowa drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Będziechów”
Zakres zamówienia obejmuje:
Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.), tj.:
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 w/w ustawy,
3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4. Potwierdzenie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Warunki realizacji zamówienia:
1) Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z lokalnymi warunkami przebiegu dróg podlegających zadaniu.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, kolejność prac itp. do wymagań Zamawiającego.
3) Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Warunki płatności:
Wynagrodzenie ofertowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym i winno obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz przewidziane prawem opłaty i podatki. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty oraz zalecanej wizji lokalnej.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
posiadają zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania w/w zadania.
Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 wraz z załączoną kopią (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) uprawnień oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów
Budownictwa.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym – Załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2.
3. Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) uprawnień oraz przynależność do odpowiednej Izby Inżynierów Budownictwa).
5. Kryteria oceny ofert – najniższa cena
1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta, z najniższą ceną.
2. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
3. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
4. Ilość punktów dla kryterium „cena” Zamawiający obliczy wg wzoru:
cena oferty najniżej skalkulowanej brutto
liczba punktów oferty = ------------------------------------------------ x 100 %
ceny oferty ocenianej brutto
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca określi cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym.
2. W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu ofertowym.
3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
4. Cena oferty jest stała przez cały okres realizacji.
6. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia wynosi 8 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą.
7. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
W niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują drogą pisemną/drogą elektroniczną.
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Karolina Gil tel. (63) 288 59 48, pokój nr 38, e-mail: gil@kaweczyn.pl.
8. Sposób, miejsce i termin składania ofert.
Ofertę cenową prosimy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: gil@kaweczyn.pl lub za pośrednictwem poczty czy kuriera bądź dostarczyć osobiście wg załączonego wzoru Formularza ofertowego w zamkniętej kopercie z następującym opisem/ tytułem: Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa stanu dróg na terenie Gminy Kawęczyn”.
Urząd Gminy w Kawęczynie, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn - Punkt Informacyjny (Hol) w nieprzekraczalnym terminie do 27.03.2023 r. do godz. 10:00.
- Oferty złożone po terminie oraz niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone
jednoznacznie.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Gminy Kawęczyn z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
- W niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą mailową na adres: gil@kaweczyn.pl
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie lub za pośrednictwem poczty e-mail.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, do odrzucenia oferty/ofert bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
2. Oświadczenie – Załącznik nr 2,
3. Klauzula RODO – Załącznik nr 3,
4. Przedmiary robót dla zadania pn. „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości
Kawęczyn i przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 4491P na drogę wewnętrzną dz.
nr 464 obręb Kawęczyn w m. Kawęczyn wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej,
5. Kosztorys ofertowy dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Tokary
Drugie”,
6. Kosztorys ofertowy dla zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Będziechów”.