ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Macieja Apostoła w Głuchowie zaprasza do składania ofert na „Remont kaplicy cmentarnej w Głuchowie”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Macieja Apostoła w Głuchowie
Głuchów 24, 62-704 Kawęczyn, REGON 040063802 NIP 6681841636
Tel. 518-014-911, e-mail:maciejburszewski@tlen.pl
Treść Zaproszenia do złożenia oferty jest zamieszczona wraz z załącznikami w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kawęczyn https://bip.kaweczyn.pl/
Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejsze zaproszenie zostanie przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Remont kaplicy cmentarnej w Głuchowie” wpisanej do Gminnej Ewidencji Zabytków.
CPV:
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422000-1 Roboty ciesielskie
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne
podobne roboty specjalistyczne
45453100-8 Roboty renowacyjne
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty.
2. Przedmiotem inwestycji jest budynek kaplicy cmentarnej na cmentarzu parafialnym w Głuchowie, działka nr 81. Kaplica wymaga generalnego remontu. Ściany fundamentowe są zawilgocone. Elewacja jest w złym stanie- zawilgocona, spękana. Tynki zdegradowane, warstwy malarskie złuszczone, odspojone, zabrudzone. Detale architektoniczne uszkodzone. Wykruszone stopnie schodów przy wejściu. Stolarka okienna i drzwiowa w
złym stanie technicznym. Dach pokryty dachówką ceramiczną karpiówką zużyty, popękany.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową oraz lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji kaplicy w terenie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym.
4. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzań nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i
urządzeń obciążają Wykonawcę. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty/atesty na zastosowane materiały.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. Wykonawca zapewnia na własny koszt dostęp do mediów (prądu, wody) jeśli będą one niezbędne do wykonania zamówienia. Podczas realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się do zachowania porządku wokół kaplicy oraz
odpowiada za szkody wyrządzone w otoczeniu kaplicy.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w ramach zamówienia kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, oraz który brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 poz.840). Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie zadania przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy.
7. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia, muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
8. Prawidłowo wykonane roboty budowlane, potwierdzone będą przez Zamawiającego i/ lub osoby przez niego wyznaczone.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, kolejność robót itp. do wymagań Zamawiającego.
3. Wykonawca posiada kompetencje, uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.
4. Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione na podstawie złożonych przez Wykonawcę
oświadczeń.
Warunki płatności:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład, tj. po podpisaniu protokołu odbioru robót bez uwag, Wykonawca wystawi fakturę z 30-dniowym terminem płatności.
2. Wykonawca oświadcza, iż ma świadomość, że Przedmiot Umowy jest objęty dofinansowaniem w ramach Rządowego Programu odbudowy Zabytków, nr promesy wstępnej: nr RPOZ/2022/455/PolskiLad.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia,
- posiadają zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2
do niniejszego zaproszenia.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2
5. Kryteria oceny ofert – najniższa cena
1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta najkorzystniejsza cenowo.
2. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
3. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ilość punktów dla kryterium „cena” Zamawiający obliczy wg wzoru:
cena oferty najniżej skalkulowanej brutto
liczba punktów oferty = ------------------------------------------------ x 100 %
ceny oferty ocenianej brutto
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca określi cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia na załączonym do zaproszenia do złożenia ofert formularzu ofertowym. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
2. W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu ofertowym.
3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
4. Cena oferty jest stała przez cały okres realizacji.
6. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia do 26.10.2024 r.
6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną/drogą elektroniczną. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest ks. Maciej Burszewski – Proboszcz Parafii, tel. 518-014-911, e-mail: maciejburszewski@tlen.pl .
Pytania do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty można składać drogą pisemną najpóźniej 7 dni przed dniem otwarcia ofert (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
7. Sposób, miejsce i termin składania ofert.
1. Oferta cenowa powinna zostać dostarczona w formie:
1) za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Macieja Apostoła w Głuchowie, Głuchów 24, 62-704 Kawęczyn (decyduje data wpływu do Zamawiającego).
2) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia 04.03.2024 r. do godz. 10.00., oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferty składane osobiście lub pocztą/kurierem należy zamieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego z opisem:
Oferta na „Remont kaplicy cmentarnej w Głuchowie”, nie otwierać przed 04.03.2024 r. przed godz. 10.00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone
jednoznacznie.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
- W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują pisemnie/mailowo.
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny, do odrzucenia oferty/ofert z podaniem uzasadnienia.
9. Załączniki
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2) Oświadczenie – załącznik nr 2
3) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa – załącznik nr 3
4) Wzór umowy – załącznik nr 4
5) Klauzula RODO – załącznik nr 5
/-/ ks. Maciej Burszewski
Proboszcz