Stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej
1. Wymagania formalne (niezbędne):
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
c) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na w/w stanowisku;
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e) wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne
f) posiada wiedzę specjalistyczną z zakresu znajomości zagadnień gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości budżetowej,
g) Staż pracy: minimum 1 rok w księgowości budżetowej jednostki samorządu terytorialnego
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej;
b) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy
c) Znajomość ustaw i rozporządzeń o pracownikach samorządowych i ich wynagradzania;
b) Znajomość ustawy Kodeks pracy;
c) Znajomość ustawy Prawo Oświatowe;
d) Znajomość ustawy o ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
e) Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
f) Znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych
g) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i RODO:
h) Doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze finansów i rachunkowości;
i) Łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej;
j) Rzetelność, sumienność, dokładność;
k) Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
l) Umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) współprowadzenie rachunkowości CUW i jednostek obsługiwanych
2) prowadzenie analityki kont wydatków z podziałem na poszczególne rozdziały i paragrafy,
3) uzgadnianie kont na koniec każdego miesiąca,
4) przeprowadzanie inwentaryzacji w CUW,
5) dokonywanie analiz i rozliczeń środków finansowych na realizację zadań Centrum i jednostek obsługiwanych,
6) Obsługa bankowości elektronicznej jednostek, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconymi przez Kierownika CUW, dyrektorów i kierowników jednostek obsługiwanych
7) sporządzanie sprawozdań budżetowych
8) przygotowanie i wykonywanie przelewów bankowych na konta osobiste pracowników jednostek i CUW, po uzyskaniu akceptacji głównego księgowego i kierownika CUW bądź specjalisty ds.płac
9) obsługa programu VULCAN w zakresie: księgowości, środków trwałych, inwentarza
10) prowadzenie archiwum zakładowego CUW
11) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej CUW i jednostek obsługiwanych.
12) inne działania związane z pracą na stanowisku, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez kierownika.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) Forma zatrudnienia- umowa o pracę ;
b) Wymiar zatrudnienia- 1/1 etatu;
c) Termin zatrudnienia-styczeń 2025;
d) Wynagrodzenie- zgodnie z przepisami szczególnymi;
e) Rodzaj pracy- praca biurowa, z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie;
f) Miejsce pracy- budynek Urzędu Gminu w Kawęczynie, Kawęczyn 48, na piętrze, w budynku znajduje się winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz parking znajdują się przy wejściu B do budynku, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny.
5. Wskaźniki zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił ponad 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w tym świadectwa pracy itp),
e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy (kursy, szkolenia, certyfikaty, referencje itp.),
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku pracy;
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
j) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
k) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej urzędu),
l) Podpisana klauzula informacyjna o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania ze strony internetowej).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oświadczenia i klauzula powinny być czytelnie podpisane przez kandydata/tkę .
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem.
W trakcie rekrutacji Komisja może poprosić o okazanie oryginałów złożonych dokumentów.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn w pokoju nr 16 lub nadsyłać pocztą na adres CUW z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 listopada 2024 r. do godziny 12:00.
8. Przepisy końcowe:
1) Aplikacje, które wpłyną do CUW po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Aplikacje które nie spełnią wymagań formalnych zostaną odrzucone.
2) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą poddani testowi oraz rozmowie kwalifikacyjnej, o których terminie zostaną powiadomieni telefonicznie.
3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.kaweczyn.edu.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Kawęczynie.
4) Dokumentacja pięciu najlepszych kandydatów będzie przechowywana przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie niezwłocznie zniszczona.
5) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane w terminie 10 dni od ogłoszenia o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej lub po uzgodnieniu telefonicznym- odebrane osobiście przez kandydata (za potwierdzeniem odbioru).
Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie
/-/ Jolanta Krucka